0:25

Oh, Happy day!

Vistes des del cim del Puigpedrós (2914mts) amb la Pica d'Estats al fons......

Fa molts dies que no escric- sorry - però és que no tinc temps! Estic molt ocupada fent un llibre amb les fotografies de les vacances de l'estiu i amb les de les excursions de l'any 2009. Vull acabar-los abans de que finalitzi el més d'agost i la resta de mortals tornin del gran periode vacacional. Així només em quedarà fer el llibre de la meva gran fita: la Pica d'Estats!! Em sento preparada i crec que arribaré en el millor moment de forma. Portem un bon ritme d'entrenament aquest estiu i ara no pararem fins l'11 de Setembre que és la data que pensem anar a fer l'ascensió. Si, si; ja sé que fer-ho des de la vassant francesa dormint al Refugi du Pinet és més fàcil que des de la Vall Farrera, però tothom ha de coneixer les seves limitación i crec que per ser la primera vegada......
Volia penjar un petit video (com el de l'any passat) d'un bany pel Cap de Creus d'aquest Juliol gràcies de nou als bons amics, però aquest any la càmara és millor i la imatge pesa massa així que només penjo una foto!!

I és que com sempre i per sempre: CARPE DIEM!!!!










0 comentaris: