13:59

GRÀCIES

SORTIDA DE SOL,Tanzania,2000.


GRÀCIES

Per ser-hi, per deixar-te sentir,
per deixar-te estimar.
Gràcies.
Per estar amb mi, per ser com ets.
Per saber escoltar i animar.
Renyar i aconsellar.
Per saber callar.
Per donar-me força quan estava més dèbil,
per estar el meu costat quan més ho necesitava.
Em vas donar ales i vaig poder volar.
Sempre has vist el millor de mi.
Gràcies.
Per totes les coses bones que has aportat a la meva vida,
per tot el dolent que tu has tornat bó,
per l’amor que he trobat en tu.
Per tot això sempre t’estaré agraida.
Perdona si alguna vegada te ofés,
te molestat o si en algún moment me equivocat,
però es que sòc més dèbil del que semblo tot i que
amb tots els meus defectes i errors,encara no te fallat mai!
Però te de demanar que et deixis estimar.
Que no em neguis la joia de poder-te besar,
de sentir el teu tacte a la meva pell i suspirar.
Permete’m estar al teu costat,
no sentir abandó o no ho podré soportar.
Sòc la teva amiga, i sé que en el fons, el teu cor, també em vol.
Ets l’amor de la meva vida, i……
es que no saps que t’estimo i sempre te d’estimar…..

0 comentaris: